Miks on kvaliteedijuhtimine oluline?
1. Tegevuse järjepidevus
Kvaliteedijuhtimissüsteemi rakendamine tagab ettevõtetele projektide ja protsesside stabiilsuse ja keskendub jõupingutustele, et toota klientide ootustele vastavaid kvaliteetseid tooteid ja teenuseid.
Regulaarne ja järjepidev protsesside hindamine ja täiustamine loob võimaluse arendada lahenduskeskset organisatsioonikultuuri.
3. Töötajatega suhtlemine ja sisseelamine
Töötajate suhtlus on võtmetähtsusega kvaliteedipõhise kultuuri loomisel, kus inimesed jagavad avameelselt teavet ja mõistavad ettevõtte väärtusi.
4. Tõenduspõhiste otsuste tegemine
Tõenduspõhine otsuste tegemine võib organisatsioonile kasu tuua, kõrvaldades juhtimisest subjektiivsuse.
5. Suurenenud kasum
Kvaliteedijuhtimissüsteemid võivad parandada tõhusust, ennetades probleeme kogu toote elutsükli vältel ja pakkudes tööriistu probleemide tuvastamiseks enne, kui need põhjustavad ümbertöötamist, raiskamist või mittevastavusi.
6. Parem klientide rahulolu
Klientide põhjalikum mõistmine võib soodustada kliendikesksemaid äritavasid, parandades tulemusi, vähendades kaebusi ja tühistamisi ning suurendades üldist kasumlikkust.
7. Minimeeritud vead ja parandustööd
Suurem võimalus kvaliteediprobleemide avastamiseks enne, kui need põhjustavad kulukat vigade parandust.
8. Turu avardumine
Võimaldab organisatsioonidel kiiresti kohaneda konkurentsitihedas keskkonnas ja keskenduda innovatsioonile ning ärisuhete loomisele, selle asemel, et alustada nõuetele vastavate süsteemide loomist nullist.
Why is quality management important? Benefits of QMS systems